Pravo na pristup informacijama koje posjeduje, raspolaže ili nadzire Gradsko društvo Crvenog križa Novi Marof uređeno je Zakonom o pravu na pristup informacijama (NN 25/13, 85/15).
Ostvarivanje prava na pristup informacijama:
- Zahtjev za pristup informacijama
- Zahtjev za dopunu ili ispravak informacija
- Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
Pravo na informaciju ostvaruje se slanjem pisanog zahtjeva :
- na adresu :
Hrvatski Crveni križ Gradsko društvo Crvenog križa Novi Marof
Službenik za informiranje
Kralja Tomislava 16, 42 220 Novi Marof
- elektroničkom poštom na: crveni.kriz-novi.marof@vz.t-com.hr
Tijelo javne vlasti ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova od podnositelja zahtjeva u svezi s pružanjem i dostavom tražene informacije. Visina naknade za pristup informacijama i način naplate naknade propisani su Kriterijima za određivanje visine naknade stvarnih troškova i troškova dostave informacije (NN 12/14, 15/14).
Dokumenti
7. sjednica Odbora,28.03.2024.
8. sjednica Odbora,05.06.2024.
7. sjednica ( elektronička) Skupštine,11.06.2024.
I. izmjena i dopuna plana nabave za 2024.
8. sjednica Skupštine, 16.12.2024.
Izmjene i dopune financijskog plana za 2024.
Izborno konstituirajuća sjednica Skupštine (2025.-2028.), 16.12.2024.
Izborna Skupština , 18.12.2020.
Sjednica Skupštine, 15.12.2020.
Sjednica Odbora , 30.09.2020.
Sjednica Odbora, 24.02.2020.
Sjednica Skupštine, 18.06.2020.
Financijski izvještaj za 2019.
Upitnik o funkcioniranju sustava financijskog upravljanja i kontrola za 2019.
Izvješće o volontiranju u 2019.
Izvješće o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći u 2019.